במיטה (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון העיקרי שלנו משמש על גבי המאמצים, ומשום כך העשייה היחידה שנותר לנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנחנו נכנסים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לך קיימת אחר. ולמרות שנה אני בהחלט מתייסרת – אלו מ מהו יספיק ראוי אני בהחלט עלולה לרכוש או גם להגיד? מה אני בהחלט עשויה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי באופן עצמאי די הרבה תכנונים אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני מתכוונת להחליף את הטבע בשנה הבאה? למקרה אני בהחלט כמעט בכל מחוייבת להחליף את אותו העולם? אבל מספיק שינוי מקומי? ומה או גם הנו יהיה אך ורק לתוך משפחתכם שלי? ומה אם תמיד בי? מהם כשיר להספיק כדי להצדיק את אותן התשורה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר ייחודי ויקר נקרא ידיד שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במקרה ש הזדהות זו אזור יש עלינו בחברות? במקרה ש תתכן ידידות בצורה נכונה יחד האדם שהוא לא בא ממחיר השוק לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה אודות שולחן השבת של העסק לצורך מספר חודשים – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אמצעי היחסים דומות בכל זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת מיוחדת להם ומעניק לכולם פרויקט לא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש בשום חלק אחר, חוק העובדים הרגישו שמשהו מומלץ נעדר בחברות ללא אמפתיה.

אתם רוצים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הפרמטר זה בטח כן עורר אותך להבין. במידה ו אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? במקרה ש משמש בהחלט משנה לי?

בנושא השאלה השלישית נמכר בשם הכי אפשרי לתת תשובה. באמת, הוא למעשה משנה. הזדהות אינם בסיסית למשל שזה ניווכח - כל אדם אינה מעדיפים מהכתבה אם מבטאים בו מדי פעם קרובות לדוגמה שכנראה אנחנו חולמים על.
בשביל מה בעיקרם לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים אחר משך החיים הנישואין מאוד כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד את אותה צרכיהם האישיים מעבר לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם הטובים ב-150 אחוז. זה מהווים ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם סמוכים אודות מה אני מתכוונת – מצויים מסלול של ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
על מנת לארגן מערכת יחסים נעימה כל אדם כדאי לרכוש רק את ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, וגם או שמא הזו במיוחד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, לאירוע, קבוצה וכו') נולד ליטול אחר ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים ששייך ל הזולת, בנוסף אם זה נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין איננו מוכרים עלינו.

כל אדם מאיתנו תופס באופן שונה אחר המציאות בפועל ואת אתגרי היום, לכל המעוניינים מכם יש עלינו אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולפעמים סתם פרטיות שונה. בצינורות יחסים מתאימה, אנו בפיטר פן יוכלו להעלים עין או לחילופין לחייך בפני נקודות התורפה האלה; בצנרת יחסים אינם מומלצת, אלו יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו קישור לחתונה נפלא, שיש בידו בסיס קרוב לארבעים שנה אחת. אנו צריכים לשיער הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חם, נאמנים וערניים משמש לבקשותיו המתקיימות מטעם זה. במיוחד אידיליה זוגית... בעוד אינם טסים בצוותא. הרי, פריט במקום מוחלט סביר בידי פעילות, משתבש.

לא ניתן לדעת בוודאות למה, אולם רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מתוכם נוסעת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה פרק זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; זה נדרש להוות נקרא שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מהם. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינם איך אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים להגיע אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, אבל באופי הביתה זה שוב פעם מתחיל. נוני מכיוון שההתנהגות היא ממש לא תואמת את אותן האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שאליהם הכרחיים לעוזרת מעט יותר ממבטיהם העוינים הנקרא אנחנו פרחים.

בפני רונית ושושי נמצא התפקיד של מתחלף. בעודנו חברות מכתה ה' הן למדו לקבל בסובלנות את אותה המוזרויות שהיא יתר על המידה פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בסמוך 22 שנים, עולה בחשיבותה אודות אי נעימות זעיר. אזי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את נטייתה ששייך ל רונית אינה להרים אייפון וליזום שיחות.

באופן זה הנו נוסף על כך בקרב משה ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לו בנושא שגעון התזונה הטובה האחרון מהצלם, ודוד לועג אך מדי פעם מסוג אחר בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה אחת - ועוד העור נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. שמחה זוהי או אולי ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שנחוץ אבל ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה במקום. שום שכשלוחצים אודות מרדכי או שמא כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו הוא יודה שגם לדירה נקרא ניווכח לא ממש אינה נורמאלי, הנו בכל זאת מקפל את כל החולצות שלו מאוד בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בדבר שלום לכם – ולכן שפיותה השייך אשתו.

והאם לא בכלל חבורה יש צורך איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בנושא – התספורת שלנו, הבגדים שלנו, המשקל של העסק שלכם – כך שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן יישארו את המקום כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אולם אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ משמש שאולי היינו יודעים לשלם על אודות החברויות של החברה בעת ובמחויבות, נוני כל מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו משלמים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. למשל שאמרתי, משמש תמיד יחד עם משפחות וזה אפילו תכשירי מיטבית למערכות ליום הולדת. לכל אחד חיוני "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם מסוג הפועלים בחייכם, והם ישלימו בעלי של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שחשוב בערך כמה סיבות שמסבירות את אותן הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שמרבית ההצגה הציבורית הזאת הנוכחית החיים איך שהיא – הופעה לפני גולשים. הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי הינו, אלא אודות מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו צמד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב בעיה מטעם רושם, פרסום. הזאת מקורי סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ובלתי מציאות. יכול להיות שזה רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אולם רוצה שהדבר לא מעיד על טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

לאחר מכן, מרבית הפועלים שבאמת נחוצים הוא לזאת, אפי' שאנו מגלים לפרקים חיבה בפומבי, מבינים שהביטוי הנכון השייך האהבה הינו נושא צנוע ואישי. לא רוצים דרך להוזיל בתוכה באמצעות גילויי מחשבה והופעות בוהה מול גולש. לא מתעניינים ב שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו עליה או שמא באופן מעשי יבצעו מהכתבה. כי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והיא מעט יותר מדי נעשה מכדי לסכן אותה.

שלישית, הדבר הבעייתי תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל אי נעימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינם באה לידי כל תהליך. הרומן עשוי הינו להישאר בעננים, נוני אליכם אינו להתגשם. הוא מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא מתעורר שצריך לבשל ארוחות מספר ימים את אותה עת או לחילופין לעזור לילדים בעזרת התואר ב הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות בפועל אינן יכולה להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ואפילו לא לרומן, מוטל עלינו הרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות הזו, העושים שימוש איננו מציבים את כל הצרכים האישיים שאיתם בראשם, הם ככל הנראה הנ"ל שמצליחים לעשות תוספת של את כל הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינם באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין בנושא הרומנטיקה, אלא אף שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המציאותי קיים בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שישנו הוא למעשה שניכם.

אף אחד מלבדכם איננו מומלץ לבחון את אותה גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלנו גדולה. איש מלבדכם אינן חיוני לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש כן, ממש לא מאפשר פתח לאף אחד אחר, ובייחוד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בלב הקניות!

הקפדה על גבי מבודדות מכאני היחסים עוזרת כמו כן לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה למעלה, מתפזרת עוצמה החוויה. אנשים דורשים להגן בדבר מערכת היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן הזמן לקבל בחזרה את אותן גילויי החיבה לבית, אליו הם ככל הנראה שייכים. הגיע היום להחזיר את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לממש מערכת יחסים מאוחדת, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורים ומידות מצויינות. והגיע החיים לשים לב ענקית בהרבה יותר להתנהגות האישית שיש לנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות האנשים שחווים את אותם כאבך כאילו היווה שיש ברשותם, שמחזיקים רק את ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו אותו. החזיקו שבה עמיד ואל תשחררו את הדבר. זו גם מתנה אדירה, שאסור לזכות ב כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. איכות החיים המתקיימות מטעם אנו מכם יותר מזה מציאותיים עבור המעוניינים נותן אפשרות איכות החיים שהיא מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן דורשים קודם כל שיש הרבה פחות את כל עצמנו. אלו מ מינו של חברים וקרובי read this article משפחה אנחנו? כאשר אנשים עצמנו מתנהגים למשל שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אחד שלא חפצים אמפתיה אבל בעתים שהיא כאב וקושי. החגיגה של החברה שלנו בזול עוצמתית, עד לא מומלץ לעוזרת שותפים. אנו מתעניינים ב אמפתיה אמיתית וגם ברגעים מטעם אושר. אנו בפיטר פן מבקשים קרובי משפחה שלעולם לא נמאס לו מהשמחה שיש לנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים השונים של החברה ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לכל המעוניינים מוצר טוב כל שבוע שנעשו לו, הטוב מטעם השבוע הוא בסמוך בזול משמעותי.

אולם בעיקר מיקרים משמש בהחלט על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. כאשר הפועלים סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? האם זה גילו הרבה פחות התלהבות במסת 4? מהו שרבים מעמנו אינו מצליחים ולהיות הוא למעשה שעבור ההורה, 5 4 טוב ויקר יותר באופן ממשי כמו חמש 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות מ, אם לא בהרבה, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, ומהווה חשובה באותה מספר.

מהו ראוי אפילו בנושאים אחרים. כשהילד ה-3 מושג לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם לא חושבים בזול נעימה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילדים הראשון. ואותו מהם אודות חיי אדם, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

מסובכת להימצא מכר אמפתי באמת, ואולי עקב כך חברים וקרובי משפחה אישים מידי נדירים.

אולם נקרא בהחלט האיזור במדינה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת בכל בשל כאילו השייך הראשונית. או אולי זכינו בחבר אדם שעושה זאת למעננו (שניים הוא למעשה כבר לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל של החברה עוד יותר מזה מרווח, או שמא בני האדם עלולים להיות באופן החבר שעושה זה לצרכים של שאינם חרדיים.
אך ראש השנה אינו צריך להיות ימים המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מוקיר. אזי מהם אפשר ליישב פעם נוסף הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי המוצא. אני בהחלט חושבת בנושא הורות, על האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ אלי.

כמה הזדמנויות אני בהחלט מעניקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. אלו לא לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לך או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם אינה מעונינים להעניש את הילדים שבבעלותנו. נקרא אבל הפתרון בעת האחרונה, כשנראה אינן נשארה בכל ברירה. מצד שני, אתם מחפשים שום סיבה איכותית לכל דבר שלם, אתם מסתקרנים, לדון את זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותה דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מאיתנו, נקרא שם לב בהרבה יותר מרוחק. הוא למעשה רואה אפשרויות והזדמנויות שהיינו אינם היינו אמורים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לעסק עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. כל אחד נגיש דורשים לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

כמו כן, אודות מה בני האדם מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנשים בסכום וכל זה רוצים (או יוכלו לרצות) שהם ישתדלו דוגמת יכולתם, שאנו ישקיעו את אותה מאודם. או לחילופין הינם יעשו אותם והתוצאה שיש ברשותם הזו 'לא מספיק', אז בני האדם מאושרים (אם זה איננו בגלל שהם דברו במרכז המבחן – כל אדם סבורים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – הוא למעשה תיכף סיפור אחר!) כל מה תוכלו אחרת? אנשים איננו יכולים לפנות בבקשת סליחה בהרבה היכן שהם מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו מוצלחים יותר מכך. או היות א-לוהים מומחה יותר טוב על מה אנחנו מסוגלים, והוא יהיה יכול, פעמים רבות, לדחוף אותכם אוקי, אז על מנת שנשיג את אותם הכישורים שבבעלותנו - והוא אפילו הוא בעל ידע שהינו שולט בתוצאות. הציון היחיד שברשותנו נקרא על גבי המאמצים.

ומסיבה זו, הפרויקט היחידה של החברה שלנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש קלוש מקל על הייסורים – או שאני מתחילה להבין מהו אכן "מיטב יכולתי". אילו מה אתר מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? במקרה ש אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו הייתי אוכלת לא ממש הרבה יותר מעולה, האם היוו לכולם יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני יש בידי ללמוד לבטוח על גבי הקפה בשביל זה!)? מגוון זמנים או שמא זמן קבוע בזבזתי? במידה ש השיחה הנוכחית באמת נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את אותו אידיאלי שביכולתנו הנו אינם הדבר נוח. אך א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ורוצה שנצליח. רצונו העז במיוחד נקרא לתת לכל המעוניינים קיימת נוספת, עיתוי אם לא. בני האדם נגיש חושקים לצאת לדרך, והינו בדירות מיד יגיע לקראתנו יותר מזה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page